Styv kuling och blåst som bara den

Inget nytt på västfronten. Har inte fått ett enda livstecken från min vän andra sidan Atlanten. Nu är hon bara dryg och självupptagen kärring. Så det så.
Suttit i rättsalen hela dagen. Inte för att jag på någe vis är kriminell utan för att jag utför en samhällsplikt. Nämndeman. Man ser och man får höra de mest löjliga ursäkterna till grova brott.
Köpte för länge länge sedan biljetter till Robyns konsert på fredag i Köpenhamn. Ett oseriöst företag. De svarar inte på mail och det går inte att nå dem per telefon. Jo jag tackar. Jag är så blåst på dem. Handla aldrig aldrig från EUROTEAM.NET. De suger balle. Fett mycket balle. Robyn är för mig som Madonna för andra. Besvikelsen är så enorm så det liknar ingenting. Så blåst jag är på dessa. Så lack jag är. Så synd det är om mig sen då.
Trösten är att jag läser en sjukt rolig bok. Man får glädja sig åt det lilla här i livet. Denna stora kalla värld där vi blåser skallen av varandra utan betänkligheter.
Tack för mej.
HEJ.
(sorry Anders Timell, var tvungen att sno din fras)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0