P.G.A orsak ingen frulle idag

Det blåser fett motvind i mitt liv. Förlorat min bästis, blivit blåst på världens bästa artist biljetter ja och nu regnar det. Snart rinner bägaren över alltså.
Den utlovade indianssommaren lyser med sin frånvaro. I och med regn så orkar jag inte ta mig till Espresso House för frulle. Ligger hellre här, under täcket och lyssnar på filmfarbrorn. Jag är hemligt förälskad i honom. Jo jag vet han är en dryge Arne men vad fan.
Är du känslig för svordomar så ska du genast upphöra att läsa min blogg. Jag svär och jag skäms över det.
Idag ska jag äta lunch med finaste Lotta. Hon har sjukt god smak. Hon tycker ju att jag är en solstråle.
Ikea hägrar dessutom. Måste trycla i mig en burk lugnande innan ba.
Vänner och ovänner...have it nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0