Godis & Kaklöftet - bara precis i början på dag 1

Tjohoo! Vaknar på morgonen. Kan inte röra mina armar. Min träningsintruktör vart nog arg och tog ut det på mig igår. Mina stackars otränade armar fick sig en omgång. Well, det är inte det värsta. Det värsta är att dagen precis börjat och jag tänker på alla kakor jag inte får äta. All god glass jag går miste om och härligt bubblande cocacola.
Shit, hur ska det gå med mig?
Alright, de som känner mig vet att jag totalt saknar karaktär. Men de som känner mig vet oxå att jag alldrig slutar att förvåna. Jag ska slå min hjärna, jag ska vara starkare än mitt sug. Jag ska ha ihjäl sockerråttan.
Jag ska bygga upp världens mentala styrka.
Så taggad e jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0