Helt odramatiskt blev jag av med min bästis

Babette min bästis tröttnade min torra humor och försvann över Atlanten. Hon bestämde sig för att tydligt markera med ett helt stort fett hav emellan.
För inte valde hon väl att leva ihop med sina käresta över mig? Det måste, det bara måste ha vart min sugigt torra humor som fick henne att dra.
Jag följde henne till Kastrup, vi fikade innan precis som vi alltid gjort. Sen sa hon, jag måste gå nu. Oki sa jag.
Ha det bra. Vi hörs.
Hon försvann med den elektriska trappan en våning upp. Sen såg jag inte henne mer. Inte hört att hon ens kommit fram. Schysst. Hon har dessutom andra prioriteringar än mig. Jag bölar inte. Behöver inte Babette.
Fikade helt ensam idag. Det gick jätte bra. Jag dog inte. Ingen tittade på heller som en i utan-vänner-kommittén.
Inte alls synd om mig. Inte ett dugg. Mer synd om Babette för hon missar sjuhelvetes roliga fikor med världens bästa humorist.
Dagen igår, äeh så galen den var. Tänker inte roa er med den storyn alls. Ni får klara er själv. Så ni vet.
BTW, min blogg är sjukt ful.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Babette loves you> ALWAYS!!!Babette maste nu dras med en humor som ar mycket torrare an Yvettes och har iiiinga fikakompisar, kan inte ens ta sig till ett fikastalle utan bil hahahah. Nerkop pa fika och kompisfronten men nan som pussar pa mig...Varfor maste man valja...bla

2010-10-06 @ 21:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0