Varning!!! Farligt med träning!

Jag vill varna alla blivande entusiaster gällande motion. Det är obehagligt och totalt livsfarligt.
Begav mig ut på en efterlängtad kom igång med löpning löprunda. Ut i skogen, jag bor väldigt nära den. Ja jag vet, jag är bortskämd. Alla världens kryp anföll. De bet och de slet. Helt livsfarligt. Efter träningspasset så insåg jag att jag hade en massa mygbett. Tyvärr är det så att jag är lite känslig och får enorma bulor. Jag har tre på armen, tre i nacken, ett på armbågen och ett på vaden. No sleep tonight och jag kommer se helt missbildad ut. Lovely!
Fick med mig en väninna som jag tappat lite umgänget med. Skitroligt!

Men men, löpning is da shit. Måste svarva figuren lite. Även om rund är en figur så kanske inte just den figuren jag strävar efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0