Underhållningen är trasig

Digitalboxen har gett upp. Den vill bara inte visa mer TV. När man bor i hus betyder det myrornaskrig på TV. Är det en välsignelse från ovan eller muckarn nån med mig?
Oki, för att ha en positiv inställning till livet så väljer jag att tro att någon muckar med mig. Haha. Kidding!
Jag får se det som att jag får tid över att göra det som jag annars skjutit upp...som städa tvätta, ja ni hajjar, vara den där husliga typen. Jag är inte så huslig. Not at all. Alltså lever det inget Stepford Wife i mig. Jag tror min man har en hemlig dröm om att jag ska vara en sån där. Min hemliga dröm är att han ska vara en Don Juan och svepa iväg med mig. Ain't gonna happen. Alla ska vi ha drömma ju, leva lite i verkligeheten tillsammans med resten av befolkning, eller hur?

Well, TV or no TV, that is the question.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0