Släppa väder

så fryser jag! Buhu! Jag som hade tänkt hämta krafter men jag tror att det är han där uppe som muckar med mig för att han vet vad jag har att göra. Diska, städa, tvätta, stryka o sånt!!
Som sagt, jag har inte vädergudarna med mig, förmodligen inga andra gudar heller. Fiii faaan!
Tur att man är sin egen Godess men saknar förmågan att styra över allt annat än sig själv. Knappt det heller va?

Men som man säger, det är bara att skrida till verket och få saker gjorda, kanske Gud ger oss väder till helgen så barnen kan får springa barfota på skolavslutningen.

Mycket att bocka av på listan. Morgonen började med första bokade saken 07:45, äntligen, äääntligen är jag av med mina klor, jättenaglar. Nu har jag mina egna, pure naturell. Känns märkligt men skönt att kunna glida över tangenbordet igen.
Doktorn klar oxå. Härligt när det går undan. Jag har HB på afrika nivå. Tydligen är det inte bra med lågt HB. Tusan. Fler prover och jag hoppas att man finner en lösning. Så jag slipper vara konstant trött o hängig.

Oki, nu måste jag fortsätta med mina göromål.

Förresten, jag ska börja lägga in bilder på bloggen oxå. Bara det att jag har världens bästa kamera men fan vad den är bökig att hålla på att ta fram på ladda upp bilder. Will do better readers. Ni förtjänar lite bilder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0