Saturday night, hot or not?

Woooweee! Ligger ensam i min stooora säng drömmarna...
Ja så är det i verkligheten idag, ensam i min stora säng. Vad gör det när jag haft en skön lördag med kidsen. Vart i parken och lekt och häcklar getterna. Ätit köttbullar på sibylla och druckit kaffe hos bästa M. Nå barnen fick inget kaffe.
Vi hyrde film. Jag hyrde två. Ska se den andra efter inlägget. Dock såg jag en såndär romkom som får mitt hjärta att hoppas så det spricker ut i sång. Får kolsyra i blodet och krulliga ögon. En härlig känsla. It's complicated med Meryls Streep. Jag är inte romkom (romkom = romantisk komedi) fantast men det sitter som en fläskläpp ibland. Så man kan säga at jag hade inte skyhöga förväntningar. Inte ett dugg. Jag skrattade mycket och log. Mycket klicheer och så uppenbart men vad skönt det kan vara ibland att bli matad med klicheer för säga vad man vill så råkar man ut för en hel det klicheer i livet.
Filmen hade värme, Meryl Streeps karaktär hade sån pondus och värme i filmen att det tog andan ur mig. Tres fantastique! Jag behöver bli blown away.

Jag är inte känd för mitt tålamod (kanske inte känd överhuvudtaget ;) ) och ibland (läs ofta) så sviker tålamodet väntan på livet gilla gång. Jag har så brått och det måste vara action. Och när det inte händer, ge det en knuff, make it happen!
Så nu ska jag på nåt vänster make it happen. Hur?!

För tillfället ska jag lägga mitt lilla huvud på kudden och sova på saken. I morgon bjuds det på en ny dag. Det ska bli spännande att se vad den har i sitt sköte.
Usch, äckligt positiv jag låter. Inte likt mig. I like it.

Gonatt mina såta vänner. Poss på er.

GRUPPKRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0