New York, New york

Start spreading the news...
Yes då är man i full gång med packningen. Svårt och mycket. Roligt.
Drömmer en massa knasiga drömmar om att jag åker fast i border control i USA och inte får komma in i landet av olika märkliga anledningar så nu är jag helt paranoid.
Mest rädd är jag för mina mediciner. Jag har intyg på dem men ibland när man hämtar ut på apoteket får man den billigare varianten som har ett helt annat namn. Förhoppningsvis fattar de när jag förklarar, om jag behöver förklara.
Orosmoment 2, flygningen. Jag brukar drabbas av svår panik på flyget. Mår dåligt redan innan. Har fått preparat utskrivet men jag vill så gärna klara det utan.
Orosmoment 3, jag och min make. Det blir intensivt nu i 3 veckor. Nu sätts vi på riktig pröving i vårt äktenskap som redan är lite halt och lytt. Vi håller tummarna för att det ska gå bra.
Men fy, det bästa av allt, min dröm om New York blir sann!! Jag har längtat sen jag kan minnas att få resa dit. Nu äntligen!
Raporterar givetvis från resan.

Kommentarer
Postat av: HeLeNa

Tjenna!

Ja hoppas Ni får en Härlig Resa Tillsammans & Hoppas att Du Njuter lite extra när du Befinner dig i New York! När du e tillbaka i Sverige igen är ja också i Skåne & då tycker jag att Vi styr upp en Riktig Tjej Dag!

Kärlek! =)

2010-06-13 @ 19:11:47
URL: http://hellur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0