I dag behöver man verkligen ett paraply

Bönderna jublar när regnet faller fram till midsommar så för att glädjas åt regnet ställer jag mig på böndernas sida idag.
I morgon får det vara slut på regnet, skolavslutningar och grillningar äger rum. Sen kan det få regna heeela helgen så jag inte känner skam för att vara inne och packa och åter packa. Denna donnan med familj drar till the Big Apple. Oh yes indeedy, New York, here we come! Sen sol o bad i Florida. Tro mig, efter allt elände som hänt sedan i höstas behöver vi detta. I alla fall jag.

Men nu ska jag njuta av regnet. Forex kallar, jag ska ha dollar! Hoppas jag hittar ett fungerande paraply här hemma.

See ya later!

Kommentarer
Postat av: Shamrock

Mitt drömscenario är att solen skiner på dagarna och att det regnar på nätterna, då blir alla nöjda (även bönderna). Ha det så skönt på semestern

2010-06-10 @ 09:07:33
URL: http://happyshamrock.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0