HUH?

Hohoo jag skulle ordna candlelight dinner och massor med rötjut men tji fick jag då mannen ordnade gäster. Jo det var ju trevligt och så men jag hade ju tänkt att vi skulle softa med rödvin, lyssna på musik från förr då vi var hopplöst förälskade i varann o så...
Istället blev det massor med ungar och grill. Najs o så. Ja om man gillar att bli uppäten av mygg. Baaah.
Another time then.

Idag far mannen min till Götet på Green Day med sina polare. Skittrevliga intelligenta killar, men även de största svinen mot sina fruar. Jisses, vart ska det sluta? Ska bli kul med allt skvaller i morgon när de kommer hem.
Jag får sitta hemma med barnen o mysa idag.
Nu ska vi börja med mys i solen. Wooooha.

Yehepp så att så lyckad blev min plan med fredags mys på vuxen vis. I tried i alla fall.

9 dagar kvar, sen drar vi å värsta semestern. Fram tills dess är det hur mycket som helst som ska fixas. Huset ska städas. Kläder ska tvättas o packas.

Well ladies and gents, see you soon. Vad roligt att så många hittar hit på så kort tid.
Aj really lav jo gajs! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0